Wednesday, June 15, 2011

Permulaan segalanya............

Emm.......Assalamualaikum w.b.t.....
Dalam nak tak nak nie,akhirnya hati seorang gadis yang bernama Sara Izzati terbuka jugak nak wat blog nie....Tengok org lain punya blog cam best je kan....Hehehe....Jadi hati nie pun meronta-ronta utk menulis jgk....Almaklumlah,aku mmg suka menulis pun!Cuma hajat nk jadi novelis cm Sharifah Abu Saleem or Norhayati Berahim tak kesampaian lagi....Hehhehe....Ilmu penulisan masih belum penuh di dada....Setakat nak tulis kat dlm blog mcm nie lepas le!
        Cuti sem yg agak panjang nie mmg sgt memboringkn hidupku.......Waaaaaa....Kalau tak ada aktiviti dkt U mmg dah lama dah aku keja kat tempat biasa aku tue...Hehehe....Dpt jugak duit kn,tak silap haribulan blh tukar handhone lagi....Tp tue pun kalau diizinkan le....Rasa2 mcm susah je nak lepas nie......Mana tak nye,asal aku keja part time je,kalau tak tukar or tak beli handphone baru memang tak sah....Ala.......Setakat handphone biasa2 nie lepas le aku beli.....Blackberry Torch?Emmmmmmmm........Lmbt lg kot.......
        Dgn perasmian blog aku nie,hope aku dpt share pape yg aku nk share kt sini.......Sekadar nak menghabiskan waktu yg terluang,tak salahkan kawan2?Hehehe.....Tak berniat pun nak jadi popular mcm blog Zack Zuhairy tue.....Oooppsss!Hehehe....Sekadar mngagumi bakat penulisannya yg boleh mmbuatkan aku tak tido mlm sbb nak baca entry2 dia.......Adoiiiii.......Nie je dulu kot sbg mukadimahnye.....Kita smbg kt tempat lain ok!:).......daaadiiiduuu.........

No comments:

Post a Comment